Inimese ja arvuti suhtlus, ergonoomika ja kasutatavus

Need näited näitavad, kuidas kasutatavus võib mõjutada veebilehe edu või ebaõnnestumist ning kuidas hästi kujundatud kasutajakogemus võib aidata suurendada veebilehe efektiivsust ja kasutajate rahulolu.



Positiiven näide: Airbnb


Airbnb on hea näide kasutatavast veebikeskkonnast, kus on pööratud suurt tähelepanu kasutajakogemusele. Siin on mõned positiivsed aspektid:


Lihtne broneerimisprotsess: Airbnb platvormil on lihtne ja intuitiivne broneerimissüsteem, mis võimaldab kasutajatel kiiresti leida ja broneerida majutust vastavalt nende vajadustele.

Hästi kujundatud kasutajaliides: Veebisait on visuaalselt atraktiivne ja selge kasutajaliidesega, mis muudab navigeerimise lihtsaks ja mugavaks.

Usaldusväärne tagasiside süsteem: Airbnb-s on kasutajatele tagasiside süsteem, mis võimaldab neil lugeda teiste kasutajate arvustusi majutuskohtade kohta. See aitab suurendada usaldusväärsust ja teha informeeritud otsuseid.



Negatiivne näide: Yahoo Mail


Segane kasutajaliides: Yahoo Maili veebilehe kasutajaliides on sageli segane ja ülekoormatud erinevate funktsioonide ja reklaamidega, mis raskendab kasutajatele vajaliku info leidmist ja töötlemist.

Aeglased laadimisajad: Yahoo Mail võib sageli olla aeglane laadima, eriti vanemate arvutite või aeglase internetiühenduse korral, mis võib kasutajatele tekitada frustratsiooni ja soovi vahetada teenust.

Puudulik mobiilseadmete ühilduvus: Mobiilseadmete Yahoo Maili kasutamine võib olla keeruline ja tõhus, kuna veebileht ei pruugi olla optimeeritud mobiilsetele platvormidele, mis võib kasutajakogemuse poolnemist.

See negatiivne näide näitab, kuidas halb kasutatavus võib mõjutada veebilehe efektiivsust ja kasutajate rahulolu ning kuidas puudulikult kujundatud kasutajakogemus võib potentsiaalselt kahjustada ettevõtte mainet ja usaldusväärsust.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Noppeid IT ajaloost

Uus (ja mitte nii uus) meedia

IT juhtimine ja riskihaldus