Arendus- ja ärimudelid

 Kujutlegem, et me arendame veebipoode. Siin on, kuidas arendusmudelid selles projektis võiksid rakenduda:

Kosemudel (Waterfall Model):

Ettevalmistus: Olemasolevate veebipoodide analüüs ja liikluse ning funktsionaalsuse uurimine.

Kavandamine: Arhitektuuri ja disaini arutelu allhankefirmaga.

Loomine: Koodi kirjutamine, disaini arendamine ja dokumentatsiooni koostamine.

Toetus: Serveritesse paigutamine, kasutajate tagasisidele reageerimine.

Ärimudel:

Kujutlegem, et meie veebipood pakub kodukaupu (mööblit, nõusid, tekstiili). Saame luua ärimudeli, mis hõlmab:

Ühtne kaubamärk: Kõik tooted müüakse ühtse kaubamärgi all, mis loob tarbijatele äratundmise ja usalduse.

Täielik toe süsteem: Pakume mitte ainult tooteid, vaid ka teenuseid: kohaletoimetamine, paigaldus, hooldus. See teeb meie poe mugavaks ja atraktiivseks klientidele.

Selline lähenemisviis võimaldab meil luua tervikliku ökosüsteemi, kus kliendid saavad mitte ainult tooteid, vaid ka kõrgetasemelist teenindust ühtse kaubamärgi all.




Kasutatud allikad:


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Noppeid IT ajaloost

Uus (ja mitte nii uus) meedia

IT juhtimine ja riskihaldus