Arendus- ja ärimudelid
Kujutlegem, et me arendame veebipoode. Siin on, kuidas arendusmudelid selles projektis võiksid rakenduda:
Kosemudel (Waterfall Model):
Ettevalmistus: Olemasolevate veebipoodide analüüs ja liikluse ning funktsionaalsuse uurimine.
Kavandamine: Arhitektuuri ja disaini arutelu allhankefirmaga.
Loomine: Koodi kirjutamine, disaini arendamine ja dokumentatsiooni koostamine.
Toetus: Serveritesse paigutamine, kasutajate tagasisidele reageerimine.
Ärimudel:
Kujutlegem, et meie veebipood pakub kodukaupu (mööblit, nõusid, tekstiili). Saame luua ärimudeli, mis hõlmab:
Ühtne kaubamärk: Kõik tooted müüakse ühtse kaubamärgi all, mis loob tarbijatele äratundmise ja usalduse.
Täielik toe süsteem: Pakume mitte ainult tooteid, vaid ka teenuseid: kohaletoimetamine, paigaldus, hooldus. See teeb meie poe mugavaks ja atraktiivseks klientidele.
Selline lähenemisviis võimaldab meil luua tervikliku ökosüsteemi, kus kliendid saavad mitte ainult tooteid, vaid ka kõrgetasemelist teenindust ühtse kaubamärgi all.
Kommentaarid
Postita kommentaar